La direcció de MAPSA assumeix i impulsa la política de qualitat que es descriu a continuació:
- MAPSA té com a filosofia satisfer les necessitats dels seus CLIENTS subministrant-los els productes en les condicions acordades de qualitat, termini de lliurament, transport i seguretat de manipulació.
- MAPSA declara complir les lleis vigents i respectar els drets dels seus col·laboradors.
- MAPSA es distingeix per la INNOVACIÓ i la MILLORA CONTÍNUA en tot allò que fa.
- MAPSA creu en la formació contínua i en la participació del seu EQUIP HUMÀ en un marc de relacions transparents i honestes que permeti el progrés de les persones.
- MAPSA porta a terme els seus processos posant una atenció especial en els aspectes de SEGURETAT i procurant avançar dia a dia en la protecció del MEDI AMBIENT.
- MAPSA disposa d’un sistema de gestió de la qualitat basat en la Norma ISO 9001:2008. A aquest sistema es van incorporant totes les millores, innovacions o exigències especials necessàries.
- MAPSA orienta el procés d’adquisició de qualitat cap a l’obtenció de la QUALITAT TOTAL i, amb aquesta finalitat , s’estableixen les bases per “fer les coses bé a la primera”.